Merupakan pembekal barangan am berdaftar ssm dan pembekal tone excel prepaid

Friday, October 14, 2016

HARI INI BUKAN UNTUK SEMALAM LAGI

Assalamualaikum,

Ya syukur kehadrat Allah walau setahun berlalu hati ini masih diberi kekuatan untuk menongkah blog ini..Ya syukur..dikala ini kegembiraan mengelilingi aku dengan gelak tawa,kecoh2 anak2 malah senyuman kepuasan seorang suami apabila kehidupan yang kuharapkan menyinari semula umpama matahari yang tegak di atas kepala...hangat dengan kasih sayang, hangat dengan jiwa yang terbuka..
Ye hahhhh...dah 8bulan 14hari aku RESIGN ya RESIGN...YEHAHH DAH RESIGN NAK HABAG HANGPA...baru harini ada kekuatan jiwa nak mencoret..PUAS HATI AKU PUAS PUAS...bila dapat lihat anak2 mbesar di depan mata..dapat masak dan bekalkan untuk mereka tiap2 hari tanpa jemu dapat membelai mereka dengan penuh kasih sayang dapat melihat kekemasan pakaian suami rumahtangga dan anak2...Ya Aku Puas..Puas..melihat segala keletah anak walau penat walau kerja tak habis2 tapi aku puas..YA Allah syukur...Engkau menjadikan keperitan semalam untuk membuatku senyum pada hari ini...walau tak seberapa sekurangnya aku menghargai detik2 bersama Familyku sendiri.....

Anak2 dan suami penguat semangat...

No comments:

Post a Comment